Skip to main content Skip to footer

DE HUIZENBEURS

De Huizenbeurs is een lokale makelaar, maar het imago was niet altijd even positief. Nadat Sanne de nieuwe eigenaar werd van de Huizenbeurs werd Drife gevraagd kritisch naar de huisstijl te kijken. De gebruikte kleuren en vorm van het logo zijn heel herkenbaar, zeker als lokaal. Die wilden wij dus behouden. Maar door een re-design van vormen en net andere kleurschakeringen hebben wij een frissere en moderne look aan de huisstijl weten te geven. Dit is vervolgens geïmplementeerd in de website, pandbeletteringen, social-media posts, etc.

Benieuwd wat een re-design voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op.

WEBDESIGN & BELETTERING

Als makelaar is het extra belangrijk dat een website uitzonderlijk goed werkt. Een website die outdated is, slecht navigeert of niet doet wat hij moet doen, wekt niet veel vertrouwen. Niet onbelangrijk als hetgeen je helpt te verkopen voor veel mensen de grootste uitgaven in hun leven is... Voor de Huizenbeurs is de mede hierom de keuze gemaakt om de website in Umbraco CMS te bouwen. Een van de belangrijkste redenen om voor Umbraco te kiezen is de veiligheid van het CMS, wat te danken is aan de achterliggende techniek. Het is snel, stabiel en volop uit te breiden en te koppelen aan RealWorks, het pakket binnen de makelaarswereld. Interesse? Bel ons gerust.

HOE KAN EEN HUISSTIJL JOUW BEDRIJF HELPEN?

Bij een makelaardij horen natuurlijk verkoopborden. Deze borden heeft Brûlée mogen ontwerpen in de bekende huisstijl kleuren, geel en blauw. De huisstijl bij de Huizenbeurs wordt goed nageleefd, dit zie je terug in het overige drukwerk, verpakkingen, maar ook op de social media. Het voordeel hiervan is de herkenbaarheid, wat resulteert in een groei van de naamsbekendheid.

Welkom bij DRIFE (voorheen Interforce Webdevelopment en Brûlée). Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.